Navigatie

Verzenden

 

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling? 
In Nederland bedragen de verzendkosten €4,95 per order. Vanaf een orderbedrag van €50,- is jouw verzending gratis.
Verzendkosten naar België bedragen € 8,75 per order.

In welke landen kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
Wij bezorgen in Nederland en België. Wij verzenden onze pakketten met een track & trace code zodat je jouw aankoop kunt volgen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij versturen alle (grote) pakketten met PostNL. Wij streven ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden onder de volgende voorwaarden:
-       Levering binnen 1-2 werkdagen
-       Gratis tweede leveringspoging bij niet-thuis

Ik ben niet thuis. Waar kan ik mijn bestelling vinden?
Na de gratis tweede leveringspoging bij niet-thuis, laat PostNL een afhaalbericht achter in jouw brievenbus. De bestelling kan zijn afgeleverd bij de buren of een PostNL afhaalpunt. 

Bezorgen op een ander adres 
Ben je niet thuis om het pakketje in ontvangst te nemen of geef je jouw aankoop cadeau? Dan kun je ervoor kiezen de bestelling op een ander adres dan het factuuradres te laten bezorgen.

Zijn niet alle artikelen geleverd?
Meerdere artikelen in een bestelling worden mogelijk in delen geleverd. Hiervoor worden geen extra verzendkosten in rekening gebracht. Het pakket en de leverstatus kun je volgen door in te loggen bij track & trace. De inloggegevens zijn verstuurd naar het door jou opgegeven email adres.

Is jouw levering vertraagd?
Bij een leververtraging nemen wij binnen 3 werkdagen contact met je op.

Is jouw bestelling onverwachts toch niet leverbaar?
Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is dan berichten wij je hier binnen 5 werkdagen over. Het betaalde bedrag maken wij dan binnen 14 dagen op jouw rekening over. Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, binnen 14 dagen teruggestort.

Is jouw bestelling niet/foutief geleverd?
Indien jouw geleverde bestelling niet overeenkomt met de geplaatste order kun je contact opnemen met de klantenservice van The Little Black Dress. Wij zijn bereikbaar via info@thelittleblackdress.nl

  • Gratis verzending vanaf €50,-
     
  • Levering binnen 1-2 werkdagen
     
  • Pakketpost €4,95
     
  • Jouw aankoop altijd leuk verpakt! 

 

 

Volg ons en laat ons jou inspireren! 

                    

 

 

© 2017 The Little Black Dress - Scandinavian Labels | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.